Tuesday, February 19, 2008

Azi Nu Am De Lucru




Iar in domeniul in care lucrez...games testing... e groaznic sa nu ai nimic de facut. Stai in fata unui monitor .. pe forumuri.. pe trackere... sau pe youtube si mori de plictiseala. Mi-ar placea sa pot iesi in parcul de vizavi sa iau aer .. numai sa nu stau in fata monitorului.

Azi am avut inspiratia de a-mi lua o carte cu mine (Egipteanul , de Mika Waltari).. si bine am facut. Am reusit sa citesc ceva dar totusi nu ma ajuta sa trec peste plictisul moral si fizic pe care il posed in acest moment.

PS: http://www.i-am-bored.com/ --> nu m-a ajutat mai deloc. Si nici sa stau pe BITT sa moderez nu am chef. Asa ca o sa ma complac si voi sta plictisit toata ziua... pana cand voi ajunge acasa si voi dormi.

1 comment:

Anonymous said...

treci la moderat sau ne suparam