Thursday, February 21, 2008

Burghezul Gentilom





Aseara am fost la o piesa de teatru la TNB multumita unei colege de facultate. Impreuna cu a mea iubita, m-am prezentat seara la piesa "Burghezul Gentilom". Dupa 3 ore de ras continuu, am realizat ca am asistat la un magnific joc de lumini si culoare, un umor extraordinar de subtil in unele momente si la o asociere a personajelor cu anumite personalitati prezente in fiecare zi in tabloidele romanesti(Becali, Tantareanu, Prigoana etc.).

Mi s-a parut cea mai reusita piesa de teatru pe care am reusit sa o vad in ultimii 5-6 ani dupa Take, Ianke si Cadar.

Nota personala: 10/10

Link unde puteti citi o critica mult mai buna ca a mea : http://agenda.liternet.ro/articol/3301/Iulia-Popovici/Burghezul-gentilom---Tampenistan-domniile-voastre....html

No comments: