Thursday, February 21, 2008

Ziua 1 Pe Plantatie (21.02.2008)

Am decis ca in fiecare zi sa scriu cate ceva despre plantatia pe care lucrez (a se citi firma) si despre ceea ce am realizat in ziua respectiva.

Astazi am avut ceva treaba asa ca nu pot spune ca m-am plictisit groaznic pe plantatie. Am mai si frecat menta ca deeeh... asa ii sta bine unuia care planteaza bug-uri prin diverse baze de date. Locul preferat de pierdut timpul e in camera cea mai racoroasa si linistita a plantatiei acest lucru datorandu-se celor 2 locatari ce, ca si mine, freaca menta pe acolo uneori :-P . Azi am fost exilat de 2 ori din camera din cauza plantatorului sef (a se citi boss-ul). Sper sa nu se mai repete :)) sau sa ma ascund mai bine :))

Well this is it for today. Maine sper sa-mi aduc aminte de ceea ce am decis si sa mai si scriu. Sau poate nu :-P. Well... ma intorc pe plantatie ca cine stie ce dreaq mai primim de plantat.

No comments: